duminică, 17 februarie 2013

POVESTE CU MORALA



Era un băiat pe nume Chad si avea o mamă cu un singur ochi.

La şcoală, încerca să o evite pe mama sa. Nu o chema la şedinţe, nu o chema să ii aducă 

nimic, nu o ruga să il aducă la şcoală sau acasă. Nu ieşea nicăieri cu ea.
Cand s-a casatorit, nici nu a chemat-o la nunta. Nu voia sa sperie invitatii.
Intr-o zi, mama sa a venit sa ii vada copiii si sotia. Copiii au inceput sa planga de frica. Chad 

a tipat la ea:
- Mama ! Mi-ai speriat copiii. Mi-ai distrus viata! Iesi afara ! Iesi si nu te mai intoarce .

Dupa un timp, s-a dus la mama lui sa ii ceara bani. Ajuns acolo, nu o mai gaseste pe 

mama.
Gaseste un bilet .
"Dragul meu baiat. Imi pare rau ca ti-am speriat copii. Imi pare rau ca te-am facut de ras la 

scoala. Cand te-ai nascut, aveai un ochi bolnav, asa ca ti l-am dat pe al meu sa nu te simti 

rau. Imi pare rau ca ti-am distrus viata. Te iubesc !.
Cu drag, Mama"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu